WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

keskiviikko 19. elokuuta 2009

Kun Rakkautta on

"Rakkaus"-sana ei ole rakkautta. 

"Herkkyys on rakastamista. Rakkaus ei ole jaoteltavissa, mitoitettavissa. Rakkaus ei ole tunteellisuutta, ei myöskään palvovaa kiintymistä. Se on yhtä voimakas kuin kuolema. Rakkauteen sisältyy hienotunteisuutta. Se saa aikaan mielen puhdistumisen. Rakkaus ilmenee siinä mitä käteni tekevät. Se ilmenee myös aistimisessani".

Mitä Rakkaus on?

"Rakkaus,
sellainen olemistila, johon ei sisälly vähäisintäkään mielipahan tunnetta, vaan joka on ikuista anteeksiantamista.

Rauha viriää sydämestä, ei mielestä. Rauhan viriäminen on mahdollista vain silloin kun Rakkautta on. Rauha on äärettömän suurta, rajattoman laajaulotteista, ja se voidaan ymmärtää vain silloin kun sydän on täynnä. Rakkaus hävittää alemmuuden - ja ylemmyydentunteen. Kun ymmärrän oman mieleni tosiasiallisen tilan, ilkeyden, kateellisuuden kaikki monisäikeiset reaktiot sellaisina kuin ne ilmaantuvat hetkestä hetkeen, joka päivä viriää sellainen olemisentila, jota saatan sanoa Rakkaudeksi".

"Tuo Rakkaus on oivalluskyky, sen myötä viriää luova tila, joka on ajaton. Rakkaus antaa minulle vapauden - se merkitsee, että olen vapaa kehittämään oivalluskykyäni ja oivalluskykyisenä minä tiedän mitä on tehtävä. Vapaus antaa minulle mahdollisuuden tehdä jotakin sellaista, jota todella Rakastan. Oivalluskyky saa aikaan vapautumisen pelosta.

Pelko kasvaa, leviää ja vääristää mieleni. Kun näen pelkoni ja ymmärrän sen mikä aiheuttaa pelkoni. Vapaus pelosta on paljon tärkeämpää kuin mikään tutkinto tai akateeminen arvo.

Rakkautta ei ole niin kauan kuin on pelkoa.

Hyvyys viriää oivalluskyvystä, kun minulla on Rakkautta, kun olen vapaa pelosta. En voi olla hyvä, jos pelkään. Kun pelkään, luon pahan maailman".

pohdintaani

Ei kommentteja: