WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

keskiviikko 19. elokuuta 2009

Hiljaisuus

"Hiljaisuus, sanaton kokemus. Kun mieli tyyntyy, aika ei enää lopu".


"Hämärä tulee ja pimeys. Äänet loppuvat. Ulkokuori sulkeutuu, alkaa sisäinen tapahtuminen, joka on yhtä aikaa sekä tapahtumattomuutta että mielen liikkeitä. Olen hiljaa, ajattelen ja olen olemassa. Hiljaisuus on sanatonta viestintää. Hiljaisuutta ei ensimmäisellä kerralla kuule. On annettava mielen tyyntyä rauhassa. Ajatuksia tulee ja menee. Hiljaisuuden tavoittaminen ei ole vaikeaa; jokainen löytää sen omalla tavallaan. Hiljaisuus tuo mukanaan rauhaa ja tyyneyttä, kun malttaa odottaa. Hiljaisuus tarvitsee aikaa - ja sitten ajan kulku alkaa hidastua. Se ei enää kiepu ja pyöri ympäriinsä, vaan muuttuu virraksi. Tapahtumattomuus muuttuu tapahtumikseksi".

pohdintaani

Ei kommentteja: