WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

lauantai 8. elokuuta 2009

Alkulähde

"Alkulähde (Jumala) on.
Alkulähde (Jumala) on kokonaan HYVÄ.
Kaikkialla ja joka puolella on HYVYYTTÄ.
Asiat on ikäänkuin paikallaan.

Hänen luomakunnassaan ei ole eloisuutta, siitä puuttuu kasvun ja laajentumisen mahdollisuus. Alkulähde (Jumala) puhdas oleminen ja tietoisuus kaipasi kokemusta ja tämän kokemuksen Hän saa luodun maailmankaikkeuden välityksellä, läsnäolonsa välityksellä maailmankaikkeuden Valon ja Pimeyden aspekteista. Tietämättämyys on elementti joka vastustaa hyvyyttä. Se luo illuusion, että ollaan hyvyyden puolella, ollaan erillään Alkulähteestä (Jumalasta).

Maailmankaikkeudessamme muutoksen, kasvun ja laajentumisen kannustimena on " ettet sinä tiedä kuka olet ". Tietämättömyys synnyttää pelkoa, pelko synnyttää hallinnan tarpeen, hallinnan tarve synnyttää valtakamppailun, ja siinä meillä on kaikki ainekset "pahuuden" kukoistukselle. Näyttämö on valmiina hyvän ja pahan väliselle taistelulle.

Alkulähde (Jumala) tarvitsi vastakohtien dynamiikkaa päästäkseen luomakuntansa "pois jumista". Näin Hän löysi keinon mennä Itsensä tuolle puolen.

Minä olen aspekti Alkulähteestä (Jumalasta). Kun Alkulähde (Jumala) loi minut yksilölliseksi SIELUKSI Hän ei käyttänyt tahtoaan. Hän oli yksinkertaisesti OMA ITSENSÄ ja jossakin vaiheessa tunsi että "siellä jossakin" oli jotakin tutkimisen arvoista. Hän ei tiennyt tarkkaan mitä se oli. Hän halusi kokea jotakin uutta. Hän oletti ilman muuta olevansa riittävän arvokas kokemaan tätä uutta ja kutsuvaa todellisuutta.

Alkulähde (Jumala) pyysi minua, joka kuulun luovinpaan, kehittyneimpään ja rohkeimpaan osaan HÄNTÄ ITSEÄÄN, ottamaan tietämättömyyden verkon mukaani. Jotta kokisin vastakohtien dynamiikan niin perusteellisesti kuin mahdollista, minut saatiin väliaikaisesti unohtamaan todellinen olemukseni.

Minusta muodostui yksilöllinen SIELU ja Alkulähde (Jumala) alkoi kokea elämää minun kauttani.

Kun olen puhtaasti HENKI, todellisuuteni on staattinen. Mikään ei muutu. Kokemus ja liike syntyvät vain silloin kun on olemassa suhde johonkin minun/HENGEN ulkopuolella olevaan. Kun aistin jotakin muuta kuin itseäni aistin kutsun tutkimaan, tuntemaan, saamaan selville. Kokeakseni jotakin muuta kuin itseni minun on mentävä absoluuttisen YKSEYDEN ulkopuolelle, Alkulähteen (Jumalan) / HENGEN ulkopuolelle. Kun teen niin, minusta tulee YKSILÖLLINEN SIELU. Olen ainutlaatuinen SIELU, yksi jalka absoluuttisen maailmassa, toinen jalka suhteellisuuden (=kaksinaisuuden) maailmassa.

Elämällä maapallolla saan tilaisuuden kokea täysin MILLAISTA ON OLLA IHMINEN. Ihmiskokemus on sekä monipuolinen että voimakas. Kun vietän ihmisselämää, uppoudun väliaikaisesti fyysisten aistimusten, ajatusten ja tunteiden suunnattomaan kenttään. Koska tähän kenttään kuuluu KAKSINAISUUS, kokemuksillani on mahtava kontrasti ja intensiivisyys.

Maan päällä luomisprosessi on usein kamppailua. Yleensä kohtaan runsaasti vastustusta yrittäessäni toteuttaa unelmiani. Maapallolla minin on selviydyttävä aineellisen maailman hitaudesta ja itsepintaisuudesta. Minun on selviydyttävä itsessäni olevista vastakkaisista impulsseista, epäilyksestä, epätoivosta, tiedonpuutteesta, uskon menetyksestä jne. Mikä tahansa näistä voi hankaloittaa luomisprosessia tai jopa saada sen epäonnistumaan. Kuitenkij nämä potentiaaliset ongelmat ja jopa epäonnistumiset ovat syitä, jotka tekevät maallisen elämän kokemuksesta niin arvokkaan. Tässä prosessissa kohtaamani haasteet opettavat minua eniten.

Kun aloitin matkani, kohtasin pahan (pelko,tietämättömyys) ja mielessäni oli niin epämääräinen muisto HYVÄSTÄ (KOTI). Aloin taistella pelkoa ja tietämättömyyttä vastaan kaivaten KOTIIN.

Kun olen täysin päästänyt irti egopohjaisesta tietoisuudesta, tiedän olevani vapautettu vainoamiselta tai ulkoisilta uhkilta. Olen päässyt uhrin ja vainoajan roolien toiselle puolen, matkani on tehnyt täyden ympyrän.

Kun elän sydämestä käsin, minä kuuntelen sydämestäni ja toimin sitten sen mukaisesti. Minä en ajattele, minä kuuntelen valppaasti ja avoimesti tiedostaen mitä sydämeni minulle kertoo. Sydän puhuu tunteiden eikä mielen välityksellä. Sydämen ääni on parhaiten kuultavissa, kun olen hiljaa, rentoutunut ja maadoittunut. Sydämestä käsin eläminen vaatii minua irroittautumaan mielen ja tahdonvoiman ylikäytöstä, se myös haastaa minut aidosti luottamaan itseeni. Kaikki mitä minun tarvitsee tehdä on KUUNNELLA.

Kuuntelen sieluni kieltä, joka puhuu minulle tunnetilojeni välityksellä. Toimin tämän kielen mukaan ja luon ne muutokset joita sieluni toivoo minun tekevän. Arvostan hiljaista aikaa yksin, sillä vain HILJAISUUDESSA voin kuulla SIELUNI KUISKAUKSET.

Kaksinaisuuden otteesta vapautuminen vie aikaa. Kaikkien pimeyden (tietämättömyyden) kerrosten purkaminen tapahtuu asteittain.

Kun olen tuntenut hiljaisen, mutta kaiken läpitunkevan ILON pelkästään OLEMALLA ITSENI, tiedän että sitä minä olen kaiken aikaa ollut etsimässä.

Suuntaudun sisäänpäin yhä uudelleen kokeakseni tämän SISÄISEN RAUHAN.

Kun teen havaintoja sydämestä käsin, HYVÄN ja PAHAN välillä ei ole taistelua. Sydämen todellisuus ylittää molemmat. Sydän ei vastusta PIMEYTTÄ. Sydänpohjainen tietoisuus perustuu siihen, että hyväksyn kaiken, KAIKKI MITÄ ON. Se on tietoisuuden tyyppi, joka päästää irti ajatuksesta, että kamppailu on ratkaisu kaikkeen.

Minun ainutlaatuisema VOIMANA on kyky pitää hallussani laaja kirjo energioita ja saada ne luovan (ei staattisen) tasapainon tilaan. Tämä voima on sama kuin kyky muuntaa PIMEYS VALOKSI, ts. henkisen alkemian voima. Minä ihmisenä olen ainoa olento, jolla on tämä henkinen alkemian kyky. Sisäisillä tasoilla muutun siksi, että luon itselleni erilaisen (fyysisen ja henkisen) todellisuuden matkan varrella.

Henkisenä kannustimena kaikkien inkarnaatioitteni ajan on ollut oman PIMEÄN PUOLENI TUNNUSTAMINEN JA HYVÄKSYMINEN.

ILO on luomisen YDINOLEMUS. Alkulähde (Jumala) halusi tutkia elämää minun kauttani. Olen Alkulähteen (Jumalan) RAKKAUDEN ja LUOVAN ILON ilmentymä, ja sen vuoksi minun on lupa kokea sitä päivän jokaisena hetkenä. Olen tullut henkisistsä maailmoista tänne Maahan ilmaisemaan niissä olevaaa vapautta ja taikaa. Olen täällä tuomassa sitö aineeseeen ja muotoon ja tekemässä sen kokemisen mahdolliseksi itselleni ja toisille.

Minun on uskallettava ottaa jälleen ilo elämääni , tuntea, että se on minun synnyinoikeuteni! Se on yksinkertaisesti omana itsenäni olemista. Minun tarvitsee vain olla YHTÄ ITSENI KANSSA. Kun löydän rauhan sydämestäni ja päästän irti tiuloista ja kireistä odotuksistani, silloin sallin elämän taian pitää minusta huolta. Antaudun sen virtaan ja rytmiin.

Henkisyydessä on kyse YKSINKERTAISUUDESTA ja HYVÄSTÄ OLOSTA. Siinä on kyse LAPSEN TAVOIN TUNTEMISESTA, huomista ajattelematta, pelkästään nykyhetkessä nauttimisesta ja jonkin asian tekemisestä vain siksi, että tietäisin miltä se tuntuu. Syvällä sisälläni on edelleen se lapsi, joka haluaa leikkiä ja nauttia. Lapsi, joka haluaa tutkia elämää ja luottaa siihen, että KAIKKI ON HYVIN.

Matkani tulee loppumaan siihen, että olen tullut suuremmaksi kuin hyvä ja paha, valo ja pimeys. Olen luonut kolmannen energian, Kristus-energian, joka ympäröi ja ylittää molemmat. Olen laajentanut Alkulähteen (Jumalan) valtakuntaa. Olen uusi luomus Alkulähteestä (Jumalasta). Alkulähde (Jumala) on mennyt ITSENSÄ TUOLLE PUOLEN, kun Kristus tietoisuus on täysin syntynyt Maan päälle.

Kristus-tietoisuutta ei ollut olemassa ennen "ihmiskokemusta". Kristus-tietoisuus on sellaisen ihmisen tietoisuus, joka on mennyt monikerroksisen kaksinaisuuden kokemuksen läpi, tullut toimeen sen kanssa ja ilmestynyt "toiselle puolelle". Hän tulee olemaan UUDEN MAAN ASUKAS. Hän on päästänyt kaksinaisuudesta irti. Hän on tunnistanut oman jumalallisuutensa ja syleillyt sitä. Hän on tullut yhdeksi jumalallisen minänsä kanssa. Mutta hänen jumalallinen minänsä on erilainen kuin ennen. Se on syvempi ja rikkaampi kuin tietoisuus, josta se syntyi. Alkulähde (Jumala) on rikastuttanut ITSEÄÄN menemällä kaksinaisuuden kokemuksesta läpi.

Kuuntele sielusi kieltä, joka puhuu sinulle tunnetilojen välityksellä
Toimit tämän kielen mukaan ja luot ne muutokset joita sielusi toivoo sinun tekevän
Arvostat hiljaista aikaa yksin, sillä vain hiljaisuudessa voit kuulla sielusi kuiskaukset.

Kaksinaisuuden otteesta vapautuminen vie aikaa. Kaikkien pimeyden (tietämättömyyden) kerrosten purkaminen tapahtuu asteittain.

Kristus-energia on peräisin kollektiivisesta energiasta, joka on kaksinaisuuden maailman tuolla puolen. Se merkitsee. että se tunnistaa hyvän ja pahan, valon ja pimeyden, antamisen ja ottamisen vastakohdat yhden ja saman energian eri puoliksi. Kristus-tietoisuuden todellisuudesta eläminen merkitsee, että minkään kanssa ei tarvitse kamppailla. Todellisuuden hyväksyntä on täydellistä. Kristus-energia on läsnä kaikissa ihmisissä siemenenä.

Jeesus energia liikuttaa minua. Hänen energiansa koskettaa minua, koska tiedän, että sitä energiaa kohti minä olen menossa. Kristuksen energia on minun oman tulevaisuuden minäni energiaa.

Maailma on mitä on ja suurin asia mitä voin tehdä sen puolesta on yksinkertaisesti RAKASTAA sitä sen vuoksi mitä se on. RAKASTAA ja nähdä jokaisen olennon kauneus, joka on matkaamassa todellisuuden tämän tason halki".

pohdintaani

Ei kommentteja: