WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

keskiviikko 8. heinäkuuta 2009

Elämän taikaa

"Ilo on luomisen ydinolemus. Jumala halusi tutkia elämää minun kauttani. Olen Jumalan Rakkauden ja luovan ilon ilmentymä, ja sen vuoksi minun on lupa kokea sitä päivän jokaisena hetkenä. Olen tullut henkisistä maailmoista tänne Maahan ilmaisemaan niissä olevaa vapautta ja taikaa. Olen täällä tuomassa sitä aineeseen ja muotoon ja tekemässä sen kokemisen mahdolliseksi itselleni ja toisille.


Unohdan tuon usein ja pyrin tekemään elämästäni liian raskasta ja vakavaa.


Minun on uskallettava ottaa jälleen ilo elämääni, tuntea, että se on minun synnyinoikeuteni! Se on yksinkertaisesti omana itsenäni olemista. Minun tarvitsee vain olla yhtä itseni kanssa. Kun löydän rauhan sydämestäni ja päästän irti tiukoista ja kireistä odotuksistani, silloin sallin elämän taian pitää minusta huolta. Antaudun sen virtaan ja rytmiin.


Henkisyydessä on kyse yksinkertaisuudesta ja hyvästä olosta. Siinä on kyse lapsen tavoin tuntemisesta, huomista ajattelematta, pelkästään nykyhetkessä nauttimisesta ja jonkin asian tekemisestä vain siksi, että tietäisin miltä se tuntuu. Syvällä sisälläni on edelleen lapsi, joka haluaa leikkiä ja nauttia. Lapsi, joka haluaa tutkia elämää ja luottaa siihen, että kaikki on hyvin".

pohdintaani

Ei kommentteja: