WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

sunnuntai 12. heinäkuuta 2009

Alkulähteen tahto...

..."Vaalia sieluani, inspiroida minua, kokea luomakunta minun kauttani ja lopulta tunnistaa Itsensä kasvoistani. Alkulähde (Jumala) halusi tulla ihmiseksi kauttani. Alkulähde (Jumala) on luomisen Lähde ja minä olen sen täyttymys. Minä, joka olen antanut Alkulähteen (Jumalan) Valolle ihmismuodon, minua kunnioitetaan. Kun loistan Valoa omiin pimeisiin puoliini, silloin värähtelyni nousee ja tuon uutta Valoa tähän maailmaan. Se näkyy silmistäni ja siitä tavasta, jolla puhun toisille tai kuuntelen heitä.


Ympärilläni on turvallisuuden ja ystävällisyyden ilmapiiri ja ihmiset tuntevat olevansa hyväksyttyjä ollessani kanssani. Siitä on kyse: Hyväksyä toiset kokonaan niin valoisine kuin pimeine puolineen, nähdä heidän sisäinen kauneutensa, intohimonsa ja viattomuutensa, sekä kannustaa heitä näkemään se sama myös itse.


Olen mukana maailmassa, mutta en kuulu siihen. Toisaalta olen mukana maailmassa ja olen avoin ja halukas levittämään omaa värähtelyäni silloin, kun ihmiset sitä pyytävät. Mutta toisaalta se merkitsee myös sitä, että tiedän, milloin on vetäydyttävä pois ja sanottava ei, ja milloin on pidettävä hyvää huolta itsestäni, kun energia voi tuntua raskaalta ja vaikealta.


Kunnioitan itseäni ja luon itselleni joka päivä tilaa tulla takaisin itseeni, tuntemaan omaa itseäni. Rentoutuvassa olotilassa pääsen sisimmässäni olevaan tilaan. Sisälläni on tila, joka on itseasiassa eräänlainen tietoisuus. Se on minun olemukseni, varsinainen ydin, jollainen olen, eikä sitä voida ilmaista sanoin. Tunnen tämän tietoisuuden erityisesti hiljaisuuden hetkinä ja ollessani YKSIN, kun ulkoiset tapahtumat, äänet, tilanteet ja asiat eivät ole häiritsemässä minua. Tämän hiljaisuuden löytäminen on joka päivä tärkeää, jotta tiedostan, KUKA OLEN"!!!!!


pohdintaani

Ei kommentteja: