WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

torstai 4. kesäkuuta 2009

Sen no kaze



















watashino ohaka no mae de
nakanaide kudasai
soko ni watashi wa imasen
nemutte nanka imasen

sen no kaze ni sen no kaze ni natte
ano okina sora wo fukiwatatte imasu
akini wa hikari ni natte
kirameku yuki ni naru
asa wa tori ni natte
anata wo mezamesaseru
yoru wa hoshi ni natte
anata mimamoru

watashino ohaka no maede
sokoni watashi wa imasen
shinde nanka imasen
sen no kaze ni senno kaze ni natte
ano okina sora wo fukiwatatte imasu

Tuhat tuulta

älkää itkekö
hautani edessä
en ole siellä
en ole nukkumassa

olen tuhat tuulta
jotka puhaltavat läpi suuren taivaan
syksyllä muutun
pellolle väreileväksi valoksi
talvella olen timanttien lailla
kimmeltävä lumi
aamulla olen lintu
joka herättää sinut
illalla tähti
joka suojelee sinua

älkää itkekö haudallani
en ole siellä
en ole kuollut
olen tuhat tuulta
jotka puhaltavat läpi suuren taivaan

omo-u
ikuisesti muistaen

Yuki Kikugawa-Rajama
enkeli-ystäväni

Ei kommentteja: