WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

maanantai 1. kesäkuuta 2009

Mökki Vihdin Koikkalassa





























Vihdin kunta 1867. Suurin järvi Hiidenvesi.

Olen saanut viettää kesiäni näissä maisemissa lapsuudessani. Isän tekemä kesämökki sijaitsi Koikkalassa viljapeltojen keskellä kalliolla. Pääkslahdessa uitiin ja nautittiin eväitä. Sinne oli matkaa mutta ei se haitannut kun luonto oli niin kaunis. 

Nykyisinkin saan nauttia myös luonnosta. Asun lammenrannalla, ympärillä on mäntymetsää ja pihapiirini olen istuttanut pihlajia, kuusia, koivuja, mäntyjä, sireenejä sekä katajia.

Tuulen soidessa puiden lehdissä tulee Vihti mieleen. Siellä aina tuuli soi ja jutteli minulle. Täällä vanha kuusi juttelee minulle ja tuo ihana oma istuttamani pihlajapuu lohduttaa kun itkettää tai olo on muuten alamaissa.

Kiitän, että saan asua luonnon keskellä hiljaisuudessa ja rauhassa sekä kuunnella tuulen ja lintujen ääniä.

Kiitos, kiitos, kiitos
Rouvisten Sukuseura 

Ei kommentteja: