WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

sunnuntai 21. kesäkuuta 2009

Kaksoisvoimat





























"Mies on tahdon ilmaisuväline. Nainen tuli ilmaisemaan toista puolta, mielikuvitusta. Jos naisella ei olisi melikuvitusta hän ei voisi rakentaa uutta ruumista kohdussaan, ja jos siittiö ei olisi keskitetyn ihmistahdon ilmentymä, niin se ei voisi toteuttaa hedelmöittymistä, josta itäminen alkaa, jonka seurauksena jatkuu munan jakautuminen.

Nämä kaksoisvoimat, tahto ja mielikuvitus, ovat välttämättömiä ihmisten lisääntymiselle.

Aivot ovat minun yhdysside hengen ja ulkoisen maailman välillä. En tiedä mitään ulkopuolisesta maailmasta muuten kuin aivojeni välityksellä. Aistini ainoastaan välittävät aivoilleni ulkoisia vaikutteita ja aivoni ovat näiden sysäysten tulkitsija ja järjestäjä.

Annan vain osan rakkaudestani; osan pidän itsekkäästi ja käytän sitä sisäisen ilmaisuni rakentamiseen, itseni hyväksi. Täten rakkaudestani tulee itsekästä ja aistillista. En osaa rakastaa ilman himoa, siksi minun täytyy kulkea itsekkyyden kautta.

Voima, joka suuntautuu ulospäin toisen olennon luomiseksi, on Rakkautta. jos osaisin antaa täyden rakkauden ilman itsekkyyttä ja himoa, kosminen viisaus virtaisi minuun.

Minulla täytyy olla itsekäs halu tehdä työtä viisauden saavuttamiseksi, niin että minä myöhemmin korkeammalla asteella voisin saavuttaa epäitsekkyyden".

pohdintaani

Ei kommentteja: