WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

maanantai 1. kesäkuuta 2009

Elävä metsä


"Metsä on metsä. Tuijotan edessäni olevia mäntyjä, kuin ne olisivat unta. Olen vain metsässä, hievahtamatta, tuntikausia kunnes minusta tulee osa maisemaa. Metsä hyväksyy minut paljastaen itsensä minulle".
runoni



"Havupuu, runko ruskea, alaosastaaan harmaa ja vanhetessaan se paksunee kilpikaarnaksi . Neulaset pitkät ja pareittain. Keltaiset hedekukat levittävät ympäristöön paljon siitepölyä ja pienista punaisista emikukista muodostuu käpyjä. Pitkät juuret syvällä maassa ja latva korkealla ilmojen tuulettamana. Minun sydämessäni tällä puulla on aina ollut aivan erityinen asema. Lähestyn sitä kunnioittaen, kosketan sitä, hyväilen sen muotoja ja yritän lukea uurteiden ja kyhmyjen kieltä. Nojaan puuta vasten ja käyn istumaan sen juurellehiljaa, kuvittelen olevani itsekin tämä puu. Koen puun mielikuvia välähdyksenomaisesti: sade lankeaa oksilleni, tuuli huojuttaa minua, ja antaa minulle tukensa".  oma

Ei kommentteja: