WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

maanantai 1. kesäkuuta 2009

Hiljaisuuden ääni

Lähde:
H.P. Blavatsky
Hiljaisuuden ääni

"Auta luontoa ja työskentele sen kanssa, ja luonto on pitävä sinua yhtenä luojistaan ja totteleva. Ja se avaa sinulle selkoselälleen portit salaisiin kammioihin ja paljastaa katseellesi kätketyt aarteensa puhtaan neitsellisen povensa sisimmissä syvyyksissä. Aineellisen käden saastuttamattomana näyttää se aarteensa ainoastaan hengen silmille, sille silmälle, joka ei koskaan sulkeudu, jolle ei mitään kätkettyä ole missään luonnon valtakunnassa."


Podintaani

Ennen kuin voin päästä luonnon salaisuuksista perille, minun on päästävä kosketuksiin luonnon kanssa, minun on kunnioitettava sitä ja kuunneltava sitä. Silloin vähitellen sen kauneus ja salaisuudet avautuvat minulle. Vain henkiselle näölle se tekee sen täydellisesti.


Olen nöyrä totuuden edessä, jonka verhot yksi kerrallaan poistuvat silmieni edestä kehitykseni myötä. Annan Rakkauden ja palvelun olla elämääni rikastuttamassa ja sävyttämässä. Sen Rakkauden kautta kaikki elämä saa joskus täyttymyksensä.

Ei kommentteja: