WE ARE ONE

WE ARE ONE
WE ARE ONE / copyright©SeijaTuulikki (omat kuvat)
ELÄMÄNI MAAN PÄÄLLÄ MUODOSTAA HELMINAUHAN. OLEN JOKA KEHOLLISTUMISESSANI MUODOSTANUT HELMEN, JA KEHOLLISTUMA KEHOLLISTUMAN JÄLKEEN HELMENI NÄYTTÄVÄT ERILAISILTA. TÄSSÄ KEHOLLISTUMASSA MINULLE TARJOTAAN APUA, JONKA KAUTTA SAAN TÄSTÄ HELMESTÄ KAUNIIN, SÄIHKYVÄN, PYÖREÄN HELMEN, JOKA HEIJASTAA KAIKKEA KAUNISTA YMPÄRILLÄÄN OLEVAA. SEURAAN SISÄISTÄ ÄÄNTÄNI JA HERÄTÄN AIKAISEMMIN HANKKIMANI VALMIUDET KÄYTETTÄVIKSI TÄSSÄ HETKESSÄ.

VAIN MINÄ OLEN VASTUUSSA SIITÄ, MITÄ ELÄMÄSTÄNI TULEE.


LUKIJANI, OLENNAINEN OSA KOKONAISUUTTA

LUKIJANI, oleellinen osa kokonaisuutta :)

tiistai 28. huhtikuuta 2009

Kaikki tarvitsemani on sisimmässäni

Unia on ikimuistoisista ajoista pidetty välineinä, joiden kautta pääsen yhteyteen henkisen puoleni kanssa. Niiden on uskottu antavan meille viisautta ja varmuutta asioista, joita tapahtuu nyt tai tulevaisuudessa.

Mielikuvitus, unet, leikit, sadut ja muu sellainen johdattavat meitä tuntemattomaan ja asettavat meidät yhteyteen oman piilevän suorituskykymme kanssa. Siksi on tärkeää kuunnella unia ja mielikuvia sekä ottaa ne todesta.

Uneni ovat minusta ja minua varten. Ne voivat myös tulla sisäiseltä oppaaltani. Kuka voisi näyttää, mikä on oikein juuri minulle. Vain minä itse voin tietää sen, vastaukset ovat sisimmässäni. Ne voivat osoittautua visioiksi ja avata tietä omaan tietooni ja kehitykseeni. Uneni ovat ehdottomasti tärkeä lähde, jonka avulla voin lisätä itsetuntemustani. Nukkuessani vapautuvat tunteet (informaatio) nousevat tietoisuuteen unena. Informaation tulkitsen hahmoiksi ja tapahtumiksi, jotka noudan valvetilan tietoisuuden kielestä. Ilmiasut voivat olla konkreettisia tai symbolisia.

Kaikki tarvitsemani on sisimmässäni. Se mikä olisi totta ja oikein minulle, tulee itsestäni (tai ylhäältä). Monet asiat on kuvattu minulle unissa ja meditaation kautta. Uneni ovat hyvin luovia ja antavat minulle ratkaisuja ongelmiini ja näyttävät mahdollisuuksia. Sisimpäni puhuu minulle intuition, unien ja aavistusten muodossa, mutta oma herkkyyteni harjoittaminen vaatii jonkin verran aikaa. Se on pitkä askel tiellä sisäiseen menestykseen.

Avaudu vastaanottamaan johdatusta ja ymmärtämään uusia asioita unissasi.

"pohdintaani" 

Energiakeskukset ja henkinen kehitys 

Ei kommentteja: